11 Temmuz 2012 Çarşamba

Elizabeth Kelly-Benim Çılgın Ailem

Kitap Hakkında:


İnsanı karmaşaya sürükleyen deli dolu bir ailenin ferdi olsaydınız ne yapardınız ?

Hayat bazen asansörün kat numaraları kadar düzenli olmayabilir..

Elizabeth Kellynin insanı kahkahaya boğacak kadar esprili ve akılcı bir dille kaleme aldığı, dram ve komedinin bir arada sunulduğu Benim Çılgın Ailem, aile bağlarını iyileştirmeye ve güçlendirmeye yönelik, affetmeyi ve affedilmeyi öğreten büyüleyici bir roman.

Güçlü bir mizah anlayışına sahip bu roman, birlikte yaşamayı hayal bile edemeyeceğiniz ama bir o kadar da hikâyelerini merak edeceğiniz insanlarla dolu.
The Washington Post

Akılcı ve sivri bir anlatımı olan Benim Çılgın Ailem, yüreklere dokunacak kadar da duyarlı bir roman. Elizabeth Kelly, bir dram hikâyesini eğlenceli hale dönüştürmeyi ve ilk sayfadan itibaren okuyucuyu etkisi altına almayı başarıyor.
Kirkus Reviews

Muhteşem bir üslupla yazılmış bu romanı okuduğunuzda, yazarın okuyucuya sunulmuş bir armağan olduğunu anlıyorsunuz. Elizabeth Kelly, başkarakter Collienin benliğini ararken yaşadığı yalnızlığı büyüleyici ve bir o kadar da mizahi bir dille aktarmayı başarmış. 
Publishers Weekly

Benim Çılgın Ailem, sizi Elizabeth Kelly'nin güçlü ve akıl dolu kalemiyle tanıştıran bir ilk roman.
The Gazette

Güçlü bir mizah anlayışıyla anlatılan bu kitabı okuduktan sonra farklı bir sizle karşılaşabilirsiniz.
The New York Times


Yazar:Elizabeth Kelly
Çevirmen:Çiğdem Samsunlu

Sayfa Sayısı: 472
Dili: Türkçe
Yayınevi: Martı Yayınları

3 yorum:

  1. Henüz kitaba yeni başladım. Oğlundan nefret eden bir anne... "yok canım" diyerek okuyorum "olamaz" diye kendimi telkin ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Okumak istediğim kitaplar arasında bugün gidip almayı düşünüyorum :) ...

    YanıtlaSil
  3. Kitap bitti ben de bittim :)okunmaya değer...

    YanıtlaSil

Yorumunuz için @SefaCeren sizlere teşekkür eder.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...