12 Temmuz 2012 Perşembe

Zaytung



Kitap Hakkında:


Zaytung'dan yakın geçmişin siyasi ve toplumsal gündemine ışık tutan dev bir eser. "Yakın geçmiş dediğin 2009-2011 yılları, ben zaten hatırlıyorum onu, napıcam ışık tutan eseri?" diyorsanız (ki haklısınız) en kötü ihtimalle de tuvaletinizde bulunsun işte. Girdikçe okursunuz...





-Zaytung Pazarlama Departmanı-

Ana akım medyanın yalanlarını okumaktansa Zaytung okumayı tercih ediyorum. Son yılların en güvenilir haber kaynağı. Ayrıca en komiği. Bu almanakla Türkiye'nin Ruhuna nüfuz edeceksiniz. (Koç burçları edemeyebilir.) 
-Emrah Serbes-

Zaytung, Türkiye'nin panzehiridir. 
-Ece Temelkuran-

Zaytung'un hiç şakası yok! 
-Murat Menteş-

Gündemi Zaytung'dan takip ediyorum... Hiçbir şey kaçmıyor. -Ahmet Hakan-

Memlekette en güvendiğim, hatta tek güvendiğim haber kaynağı. Zaytung kraldır! 
-Kanat Atkaya-
(Tanıtım Bülteninden)
Türkçe
136 s. -- 2. Hamur-- Ciltsiz -- 20 x 28 cm 
İstanbul, 2012, 1. Basım
ISBN : 9789756006931

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için @SefaCeren sizlere teşekkür eder.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...