8 Ağustos 2012 Çarşamba

(TR) Su Polat - Lordum,Ben Bir Lolipopum

Kitap Hakkında:


Umudumu bağırsaklarımda taşıyorum. Bir peri kızı gibi yumuşak ve bir peri kızı gibi sert. Güzel siyah, güzel kahverengi. Gökkuşağına öykünen bir tenyanın içinde kaydığı bağırsaklar. Aşağılanan bir varlığa tüm zamanını geçirebileceği bir eğlence parkı sunduğum için gurur duyuyorum. Düğününde ağlayarak dans edeceğim. Muhtemelen anadan doğma gideceğim. Kabuğumu yeni terk etmiş gibi temiz. Işık içimden geçecek.


Beni kilere kapat. Anahtarı yut.

Ama belki kapıyı kilitlemeyi bile unutmuşsundur.

Biliyoruz ki boşuna çiziliyor sahnenin yanık hatları.


Yazar:Su Polat

Sayfa Sayısı: 256
Dili: Türkçe
Yayınevi: Tembel Hayvan Yayınları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için @SefaCeren sizlere teşekkür eder.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...