30 Temmuz 2012 Pazartesi

(TR) Soner Yalçın - Samizdat

Kitap Hakkında






  • Benim ülkemde; düşünce hayatın düşmanı, kötülüğün simgesi olarak görülür. Düşünsel değerlere tutkuyla bağlı, soru soran - arayan - kovalayan zihne sadece düşmanlık edilir. Düşünen insanın korunağı yoktur… 

  • Benim ülkemde; iktidar ve güç uğruna hiçbir şeyden çekinmeyen her zorba güç, yalnızca kendi isteğinin onaylanmasını, gururunun okşanmasını ister… 
  • Benim ülkemde; kafasıyla değil, ağzıyla konuşan yorumcular - açıklayıcılar, gerçekleri başka kalıplara sokarak özgürlüğü çürütmenin gönüllü aracılığını yaparlar…
  • Benim ülkemde; bir gazeteci - yazar hapse atılarak yayınevine, gazetesine baskı yapılarak, sonsuza kadar sessizliğe - unutuşa mahkûm edilmeye çalışılır…
  • Ama benim ülkemde; gerçekler de inatçıdır.
    Mutlaka yazılır.
    SAMİZDAT gibi…



    SONER YALÇIN
    Silivri Cezaevi



    Yazar:Soner Yalçın
    Sayfa Sayısı: 550
    Dili: Türkçe
    Yayınevi: Kırmızı Kedi
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Yorumunuz için @SefaCeren sizlere teşekkür eder.

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...